TimeMap Gør Administrationsarbejde Overskueligt 

TimeMap Gør Administrationsarbejde Overskueligt

Dette indhold er sponsoreret 

Træt af at bruge flere timer på manuelt administrationsarbejde? TimeMap har udarbejdet en løsning til virksomheden, som gør hverdagen nemmere på arbejdet. 

Få et automatisk system  

Det er ofte et ret stort arbejde at skulle stå for administrationen i en virksomhed, især tidsregistrering kan være uoverskueligt. Der er meget manuelt arbejde og ændringer, som konstant skal laves i en vagtplan, hvis blandt andet ferieønsker og fravær skal registreres i tide og utide. TimeMap’s gør tidsregistrering en del nemmere med deres automatiske system. Virksomhederne kan automatisk lave ændringer i tid, registreringer, vagter, lokation, fravær og diverse projekter. Tidsregistreringssystemet giver også virksomheden mulighed for nemmere at kunne planlægge arbejdsdagen, og opsætte regler for ferie-, fleks- og fraværsregistrering. Medarbejderne vil også kunne få mulighed for at se hvem, der er fraværende på lige netop deres vagt. Endvidere får de også muligheden for at kunne bytte vagterne internt, hvor administrationen efterfølgende kan godkende vagtbyttet. 

Tidsregistrering på tværs af platforme 

Alle virksomheder er komplekse og det er sjældent en skabelonsløsning passer. Der er mange fordele ved at anvende TimeMap, da deres system er bygget til at kunne håndtere en kompliceret opsætning og sammenhæng mellem diverse lønregler, medarbejdere og vagtplanerne. Med TimeMap vil man undgå tastefejl og bøvl i forbindelse med administration, medarbejderne får mulighed for indsigt i deres optjente tid – tidsregisteringssytemtet vil altså udvikle sig sammen med virksomheden. Der tilbydes også en variation af indstemplingsmetoder som blandt andet en app, opsat terminal, pc, web og tablet. Ved for eksempelvis en opsat terminal på virksomhedens centrale arbejdsplads, så har medarbejderne mulighed for at markere, hvornår de kommer og går på kun få sekunder. Medarbejderne vil også have muligheden for at kunne uddybe, hvis de tjekker ind før eller efter planlagt arbejdstid. 

Medarbejderne har en app

Måske medarbejderne kan nikke genkende til det, at man sidder blandt venner og forsøger at planlægge næste komsammen, men man ikke lige kan huske, hvornår ens vagt er. Med TimeMap’s app kan medarbejderne tilgå deres vagter, når de er på farten. De har også mulighed for at kunne bytte vagterne, registrere kørsel og registrere deres arbejdstid. Al tilgængelig information kører på tværs af alle platforme og opdateres af lederen. Tidsregistreringssystemet vil interagere med virksomhedens lønsystem, så alle medarbejdere sikrer sig den korrekte udbetalte løn. TimeMap samarbejder blandt andet med Proløn, Danløn, Visma og mange flere lønsystemer så virksomheden er sikret en flydende kommunikation og forbedret arbejdsproces. 

Scroll til toppen